Kesätyöpaikat

Hautausmaiden, Rantalan leirikeskuksen sekä kirkonesittelijöiden kesätyöpaikat haettavana.

Kesätyöntekijät istuttamassa kukkia haudoille.

Hautausmaiden kesätyöpaikat

Paimion seurakunnassa on haettavana hautausmaan kesätyöpaikkoja tänä vuonna 17 vuotta täyttäville ja vanhemmille 2.5.-31.10.2023 väliseksi ajaksi. Kesätyöpaikat ovat Paimion hautausmaalla ja Sauvon kirkon hautausmaalla. Hakuaika on 24.1.-5.3.2023. Paikkoja on 1-5 kuukaudesta riippuen.

Leirikeskuksen kesätyöpaikka

Paimion seurakunnan leirikeskuksessa  on avoinna kesätyöpaikka ajalla 5.6.-16.7.2023. Työ sisältää pääasiallisesti keittötyötä (ruuan valmistus, esillelaitto ja tiskaus) sekä kiinteistöjen siivousta. Hakijalta edellytetään hygieniapassia tai sen suorittamista ennen työsuhteen alkua.

Kirkonesittelijän kesätyöpaikat

Seurakunnan kirkoissa eli Paimion, Sauvon ja Karunan kirkoissa on avoinna kirkonesittelijän kesätyöpaikat. Työaika on maanantaista perjantaihin klo 12-16.

2023-01-25 14:44:00.0