Info ja asiointi

Seurakunnassa asioidaan monessa eri asiassa.  Kirkolliset toimitukset eli kasteet, avioliittoon vihkimiset ja siunaamiset sekä hautaan siunaamiset varataan seurakuntatoimistosta.

Hautapaikka-, hauta-asioiden ja hautoihin liittyvien sopimusten sekä muihin hautausmaihin liittyvien asioiden hoitamiseen saat apua tästä linkistä.

Taloustoimisto palvelee talous-, hallinto-  ja henkilöstöasioissa.

Diakoniatoimisto palvelee sinua arjen eri haasteissa; diakonia tarjoaa sosiaalista, hengellistä ja taloudellista tukea.

Kouluikäisten, nuorten ja nuorten aikuisten sekä rippikouluun liittyvissä asioissa nuorisotoimisto on oikea paikka.

Virkatodistustilaukset, sukuselvitykset, sukututkimukset

Paimion seurakunnan virkatodistustilaukset, sukuselvitykset, sukututkimukset sekä muut lakisääteiset väestökirjanpidolliset tehtävät hoitaa Porin aluekeskusrekisteri.

Porin aluekeskusrekisterin palvelut

Linkki Porin aluekeskusrekisterin sivuille tässäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset:
Virkatodistukset, sukuselvitykset ja sukututkimukset tilataan Porin aluekeskusrekisteristä,

puh. 044 730 9605 arkisin klo 9–15,

sähköposti: porinaluekeskusrekisteri@evl.fi
Tietosuojasyistä tilausta ei suositella tehtävän sähköpostitse!

Salon toimipiste: Vaskiontie 31, Halikko. Avoinna arkisin klo 9-15.
Käynti rakennuksen takaa sisäpihan puolelta.

Kirkolliset toimitukset varataan edelleen Paimion seurakuntatoimistosta.

Seurakuntatoimiston yhteystiedot

Seurakuntatoimisto

Puhelinnumero: 044 7373 500

Käyntiosoite: Pyölintie 3, 21530 Paimio

Aukioloajat: ma-to klo 9-13 ja sopimuksen mukaan.

Ke 3.4. avoinna klo 9-11.

Sähköposti: paimio.srk(at)evl.fi