Vapaaehtoispankki

Paimion seurakunnassa otetaan käyttöön vapaaehtoispankki. Mitä sinä haluaisit tehdä? Millaista osaamista sinulla on, jota haluaisit jakaa yhteiseksi hyväksi ja muitten iloksi? Ilmianna itsesi nettilomakkeella!

Vapaaehtoispankkiin pääset tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Pankista löydät lomakkeen, jolla voit kertoa itsestäsi ja kiinnostuksen kohteista vapaaehtoistyössä. Lisäksi pankkiin on tallennettuna jo ilmoituksia tehtävistä, joissa olisi tarvetta auttaville käsille ja yhteisen hyvän tekijöille.

Vapaaehtoispankin logo

Jos ajatus nettilomakkeesta tuntuu hankalalta, niin voit aina nykäistä seurakunnan työntekijää hihasta ja kertoa hänelle halustasi tulla mukaan vapaaehtoisten yhteisen hyvän tekijöiden joukkoon.

Kun olet lähettänyt ilmoittautumislomakkeen onnistuneesti, saat sähköpostiviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteesi. Kun ilmoittautumisesi on vahvistettu, saat seuraavassa viestissä tästä tiedon.

Huomioi, että ilmoittautumisesi käsitellään manuaalisesti. Vahvistusviestin saamisessa voi kestää päivä tai parikin, varsinkin, jos ilmoittaudut vapaaehtoiseksi illalla tai vaikkapa viikonloppuna.

Kun ilmoittautumisesi on vahvistettu, voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi sivuilla mainittuihin tehtäviin.

Vapaaehtoispankkiin pääset tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ohje kuinka ilmoittaudut vapaaehtoiseksi Vapaaehtoispankissa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä