Nuoria makaa nurmikolla päät yhdessä muodostaen ympyrän.

Nuoret

Paimion seurakunnan nuorten toiminta on tarkoitettu JUURI SINULLE, n. 14-18 -vuotias nuori. Täältä löydät tietoa isoskoulutuksesta ja muusta nuorten toiminnasta sekä erilaisista tapahtumista ja retkistä. Tule rohkeasti mukaan!

Isoskoulutus

Isoskoulutus lauantaisin klo 17.30-19.00 Wanhalla. Lisätietoa isoskoulutuksesta tästä linkistä.

Night Cafe Paimiossa

Night Cafe lauantaisin klo 19-22 Wanhalla, Pyölintie 3, Paimio.

Night Cafe Sauvossa

Nuorten oma yökahvila Sauvossa joka kuukauden viimeinen lauantai klo 18-22 kunnan nuorisotilassa (Vintterintie 6) yhdessäoloon, pelailuun ym. Tarjolla kahvia, teetä ja mehua sekä pientä purtavaa: patonkia, leipää, keksejä tms. Night Cafeeseen ei saa tuoda omia juomia, koskee myöskään energiajuomia. Tupakointi nuorisotilassa ja sen välittömässä läheisyydessä ei ole sallittua. Night Cafen järjestävät yhdessä Sauvon nuorisotoimi ja Paimion seurakunta.

Popparit

Bändi on tarkoitettu ensisijaisesti yläkoulu- ja lukioikäisille nuorille. Wanhalta seurakuntatalolta löytyy piano, sähkökitara, akustisia kitaroita, basso, sähkörummut, gongat ja muita rytmisoittimia. Myös oman soittimen voi tuoda mukanaan. Laulajille on aina kysyntää.

Bändin harjoitukset ovat Wanhalla seurakuntatalolla torstaisin klo 15-16.30. Jos olet kiinnostunut bänditoiminnasta, ota yhteys kanttori Juhani Kopposeen, puh. 044 0199 919.