Anna palautetta tai pyydä yhteydenottoa

Tällä sivulla olevalla lomakkeella voi lähettää

• palautetta tai
  • jättää yhteydenottopyynnön

Valitse viestityyppi alla olevasta Viestin aihe-valikosta. Jos toivot yhteydenottoa, jätä yhteystietosi.

Palaute

Palautelomakkeella voit antaa palautetta Paimion seurakunnalle. Mikäli haluat, että sinuun otetaan yhteyttä antamasi palautteen johdosta, täytä myös yhteystietosi.

Yhteydenottopyyntö

Jos toivot yhteydenottopyyntöä, valitse valikosta Yhteydenottopyyntö, kuvaile viesti-ruutuun asiasi,  jotta pyyntö voidaan ohjata oikean työalan työntekijälle: Huomaa laittaa myös sähköpostisoitteesi tai puhelinnumerosi.

Palaute

Onko sinulla parannusehdotuksia tai toiveita seurakunnan toimintaan? Ota yhteyttä tämän lomakkeen kautta.

Valitse vaihtoehto
Suostumus yhteystietojen käyttöön
Mikäli ole antanut lomakkeessa yhteystietosi, tulee sinun antaa lupa niiden käyttöön. Mikäli lupaa ei anneta, seurakunta ei ota sinuun yhteyttä.