Sauvo-Karunan kirkkoalueen toimintaa aikuisikäisille

Pyhän Klemensin laulajat

Kuoro harjoittelee kerran viikossa keskiviikkoisin klo 18-19.15 Sauvon seurakuntatalossa (Pappilantie 2, Sauvo) voidakseen tarvittaessa rikastuttaa seurakunnan jumalanpalvelusta. Kirkkokuoroon voi tulla mukaan kesken kaudenkin.

Juhlapyhien jumalanpalveluksiin ja erityismessuihin kanttori Eeva Moilanen  kokoaa laulajia ja soittajia avustamaan. Hänelle voi myös ilmoittautua hyvissä ajoin.

Naisten sauna

Naisten sauna kerran kuussa maanantaisin klo 18 Karunan Urheilijoiden rantasaunalla Karunassa (Nuorisotalont. 5). Kaikenikäiset naiset tervetuloa! Hartaus n. klo 19. Seurakunnasta mukana on diakoni Hannele Airola.

Miesten sauna

Miesten sauna Sauvossa n. kerran kuussa vapaaehtoisen vetämänä. Paikkana toistaiseksi Sauvon Suojala, Järvenkyläntie 166, Sauvo. Ryhmää vetää vapaaehtoistyöntekijä Ossi Tammisto.