Karunan hautausmaa

Yleiskuva Karunan hautausmaasta.

Karunan kirkkotie 66, 21590 Karuna

Karunan kaksiosainen hautausmaa on jatkuvassa käytössä. Vanha hautausmaa sijaitsee pysäköintipaikan ja kirkon välissä. Uusi hautausmaa sijaitsee parkkipaikalta kirkkoon päin katsottaessa kirkon vasemmalla puolella. Vanhan hautausmaan merenpuoleisessa päässä on ruumishuone.

Arkkuhautaus on mahdollinen sekä vanhalla että uudella hautausmaalla. Kahdella alueella on mahdollista vain uurnahautaus.

Muistolehto

Muistolehdossa ei ole yksilöityjä hautapaikkoja. Tuhka kätketään muistolehdon alueelle seurakunnan toimesta paikkaa merkitsemättä.  Muistolehdossa on nimikivi, johon omaiset voivat omalla kustannuksellaan hankkia nimilaatan vainajan nimellä sekä syntymä- ja kuolinajoilla kaiverrettuna.

Hautapaikkoihin ja hautainhoitoon koskeviin kyselyihin vastaavat

Pysäköintipaikka Karunan kirkkotien päässä on yhteinen Karunan seurakuntakodin kanssa.

Puukäymälä kirkon ja uuden hautausmaan välissä sijaitsevassa huoltorakennuksessa.

wc wc