Sauvon hautausmaa

Yleiskuva Sauvon hautausmaasta.

Sauvontie 50, 21570 Sauvo

Sauvon kirkon ympärillä  sijaitseva Sauvon hautausmaa on jatkuvassa käytössä. Kahta aluetta lukuun ottamatta arkkuhautaus on mahdollinen. Hautausmaan uusimmissa osissa myös syvähautaus on mahdollista.. Kahdella alueella on mahdollista vain uurnahautaus.

Muistolehto

Muistolehdossa ei ole yksilöityjä hautapaikkoja. Tuhka kätketään muistolehdon alueelle seurakunnan toimesta paikkaa merkitsemättä.

Muistolehdossa on nimikivi, johon omaiset voivat omalla kustannuksellaan hankkia nimilaatan vainajan nimellä sekä syntymä- ja kuolinajoilla kaiverrettuna.

Hautapaikkoihin ja hautainhoitoon koskeviin kyselyt

WC-tilat ovat kirkon vieressä olevan kerrostalon alakerrassa, osoite Sauvontie 46 .Wc-tilat ovat avoinna vain kirkon ollessa avoinna.

Psäköintialueita on Sauvon kirkkomaan pääportin edessä ja hautausmaan alasisäänkäynnin edessä

Pysäköinti Pysäköinti
wc wc