Kirkkojen tilavuokramaksut

Varsinaisesta kirkollisesta toimituksesta ei peritä tilamaksua paikkakuntalaisilta tai paikkakuntalaisiksi luettavilta henkilöiltä. Karunan kirkko on maksullinen ulkopaikkakuntalaisille.

Karunan kirkon tilavuokra on 450 euroa.

Ulkopaikkakuntalaisiksi ei lueta seuraavia kirkon käyttäjiä:

• Vihkiparin vanhemmista joku on Paimion seurakunnan tai muun kristillisen seurakunnan jäsen ja asuu vakituisesti Paimiossa tai Sauvossa.
  • Siunattava vainaja oli kuollessaan kristillisen seurakunnan jäsen ja hän tai hänen aviopuolisonsa on tai on ollut Paimion, Sauvo-Karunan, Sauvon tai Karunan seurakunnan jäsen. Tässä aviopuolisolla tarkoitetaan sitä, joka on jäänyt vainajan leskeksi, tai sitä, josta vainaja on jäänyt leskeksi.
  • Kastettavan isovanhemmista joku on Paimion seurakunnan jäsen tai on muun kristillisen seurakunnan jäsen ja asuu vakituisesti Paimiossa tai Sauvossa

Paimion, Sauvon tai Karunan kirkon vuokraus muuhun kuin kirkolliseen toimitukseen

Tilaisuus, joihin peritään sisäänpääsymaksu, kirkon vuokra on 2 000 euroa. Tilavuokra sisältää arvonlisäveroa 24 %.

seurakuntamestari
Sauvo-Karunan kirkkoalue

Hauta-asiat Sauvon ja Karunan hautausmailla, ei kuitenkaan sopimusasiat.

talouspäällikkö

Hautausmaihin liittyvät hallintoasiat