Seurakuntaretki Kirkon juhliin Tampereelle

Seurakunta järjestää koko päivän kestävän retken Kirkon juhliin Tampereelle lauantaina 18.5.2024.

Aikataulu

• Lähtö klo 6.15 Sauvon torilta,

• klo 6.30 Paimiosta Mikaelintalon parkkipaikalta.

• Paluulähtö Tampereelta klo 21

• Paimiossa ollaan noin kaksi tuntia myöhemmin ja Sauvossa noin varttia myöhemmin.

Kustannukset

Matkan hinta on 15 euroa sisältäen vain matkat. Maksu kerätään bussissa. Varaathan tasarahan, kiitos.
Ruokailut omatoimisesti itse kustantaen.

Kirkon juhlissa on runsaasti ilmaistapahtumia kaiken ikäisille. Joihinkin tapahtumiin tarvitaan erillinen osallistujalippu (98 euroa). Osallistujalippu tulee hankkia itse.

Kirkon juhlien lauantain 18.5.2024 ohjelmaan voit tutustua tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautuminen

Matkalle ilmoittautuminen verkkolomakkeella tästä ilmoittautumislinkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

tai puhelimitse/tekstiviestillä Miika Rosendahlille numeroon 044 7373 510.

Ilmoittautuminen maaliskuun loppuun mennessä. Maaliskuun jälkeen voi ilman muuta tiedustella, onko matkalla vielä tilaa.
Matka toteutuu, mikäli määräaikaan mennessä on riittävästi ilmoittautuneita.

Linkki Kirkon juhlat -sivustolleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa mukaan reissuun!