Kantaattikonsertti Bach & Buxtehude

Paimion kirkossa sunnuntaina 17.3.2024 järjestettävässä konsertissa kuullaan Buxtehuden ja Bachin kantaatteja. Buxtehuden rauhoittavat toisteiset bassokuviot ja rytminen leikittely, Bachin sykähdyttävät melodiat ja vahvat harmoniat, Musica Vocalen sointi ja Espoon barokin energia tuovat näihin kantaattikonsertteihin ainutlaatuisen tunnelman.

Tomi Satomaa
Musica Vocale -kuoro

Esiintyjät

• Musica Vocale -kuoro johtajanaan Dir.Mus. Tomi Satomaa
  • Espoon Barokki - Esbo barock

Musica Vocale

Lietolainen Kamarikuoro Musica Vocale on noin 20-25 laulajan kamarikuoro, joka pyrkii iloisella ilmeellä tinkimättömän korkeatasoiseen kuorolauluun. Alunperin Paraisilla perustettu kuoro on toiminut helmikuusta 2019 Liedon seurakunnan yhteydessä.

Espoon Barokki

Espoon barokin yhtyeen kokoonpano vaihtelee esitettävän ohjelmiston mukaan intiimeistä musiikkihetkistä suurimuotoisiin orkesterikonsertteihin. Kokoonpanon jäsenet ovat espoolaisia tai Espoossa työskenteleviä freelance- orkesteri- ja kirkkomuusikoita, jotka ovat erikoistuneet vanhaan musiikkiin. EB yhdistää konserttitoiminnallaan kotikaupungissaan ja lähialueilla toimivat ammattimuusikot, musiikin harrastajat, musiikkipedagogit, sekä tietysti vanhasta musiikista kiinnostuneen yleisön.

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa.

Konsertin järjestävät yhteistyössä Paimion kaupunki ja Paimion seurakunta

Tervetuloa!