Paimion seurakunnan muskarit

Seurakunta järjestää muskareita eri-ikäisille lapsille. Muskarissa lauletaan, leikitään, liikutaan ja kuunnellaan, iloitaan ja opitaan. Muskari on tarkoitettu alle kouluikäiselle lapselle yhdessä vanhemman tai muun aikuisen kanssa.

Vauvoja leikkimässä äitien sylissä.

Kirkkomuskarit Paimiossa

Kirkkomuskarin toimintakausi on syksystä kevääseen.  Kirkkomuskari on tiistaisin Mikaelintalolla (Pyölintie 3).

Ryhmät

• klo 9.30-10 vauvat

• klo 10-10.30 taaperot

• klo 10.30-11 sisarusryhmä

Ryhmät ovat täynnä.

Lisätiedot

Muskariohjaaja musiikkipedagogi, kanttori Armi Laakso, puh. 050 3482 549, armi.p.laakso(at)evl.fi

Pehmoleluja ja käsisoittimia pöydällä.

Kirkkomuskari ja leikkihetki Sauvossa

Kirkkomuskari ja leikkihetki keskiviikkoisin klo 16.15-17.15 Sauvon seurakuntatalossa. Huom! muuttunut päivä ja kellonaika. Sauvon muskariin ei tarvitse ilmoittautua.

Aloitamme lauluilla, loruilla ja musisoinnilla. Muskarihetken pituus on noin 30 minuuttia. Musisoinnin jälkeen saamme nauttia yhdessä leikkimisestä kerhon leluilla. Muskarissa lapset ovat oman aikuisen vastuulla.

Muskaria vetävät Jutta Lahtinen ja Eeva Moilanen.

Sauvon kirkkomuskariin ei tarvitse ilmoittautua.

Lisätiedot Paimion muskarista

kanttori