Marian kehtolaulu - iltamusiikkia Sauvon kirkossa

Marianpäivän aattona, lauantaina 25.3.2023  klo 17 Sauvon kirkossa alkavassa iltamusiikkitilaisuudessa esiintyy Cantilena kuoro.

Maria ja Jeesus.jpg

Iltamusiikkitilaisuudessa kuullaan niin tuttuja kuin vähemmän tunnettuja kehto- ja iltalauluja. Kuoro laulaa mm. laulut Ilta on tullut Luojani, Espanjalainen iltalaulu ja virolainen Nuku hällilaul.

Cantilena kuoro on Kaarinan seurakunnan kuoro, jota johtaa kanttori Terttu Jussila. 30 vuotta täyttävässä kuorossa on 8 laulajaa.

Vajaan tunnin kestävän tilaisuuden musiikki on lempeän rauhallista ja hyvin soivaa, halutessasi voit ottaa oman tyynyn mukaasi. Yhteisesti laulettavan virren aikana kerätään kolehti Ukrainan lapsiperheiden hyväksi. Ilta päättyy teetarjoiluun ehtookellojen soidessa.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tervetuloa!

2023-03-20 08:25:00.0