Helatorstain messu Jaakobin kirkossa

Helatorstai - korotettu Herra
Rosendahl, Elonheimo, Kopponen
Mukana Ruska-kuoro.
Messuun voi tulla polkupyörällä yhdessä vaeltaen (kts. erillinen ilmoitus).
Messun jälkeen kirkkoyhdistyksen tarjoamat kirkkokahvit.

Tervetuloa juhlimaan helatorstaita! - "Jeesus vei opetuslapset ulos kaupungista, lähelle Betaniaa, ja siellä hän kohotti kätensä ja siunasi heidät." (Lk 24:50)
Kristuksen taivaaseenastumista juhlimme helatorstaina 9.5. kaupungin ulkopuolella, emme tosin Betaniassa vaan Pyhän Jaakobin kirkossa klo 10.
Messuun voi lähteä yhdessä ulkoillen: Yhteispyöräily lähtee Mikaelintalon edestä klo 9, joten ehdimme hyvin polkea 6 km matkan klo 10 alkavaan messuun. Paluu on samoin yhdessä kirkkokahvien jälkeen.
Pyöräilykypärä on pakollinen varuste ja pyörän tulee olla tieliikenteeseen kelpoinen. Alaikäisillä tulee olla huoltajan kirjallinen lupa osallistumiseen, ja alle 14-vuotiaat pääsevät vain vanhempansa tai muun täysi-ikäisen vastuullisen seurassa. Pyöräilyä johtaa Kalle Elonheimo, pyöräilevä pyhiinvaelluspappi ja Suomen Pyöräilynohjaajat ry:n jäsen.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä