Retki Elyn kesäjuhlille Haminaan

la 8.6. klo 7.30 – la 8.6. klo 22.30

Hamina

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Evankelisen lähetysyhdistyksen kesäjuhlat

Salon ja Paimion seurakunnat järjestävät seurakuntaretken lauantaina 8.6.2024 Evankelisen lähetysyhdistyksen kesäjuhlille Haminaan.
Paimion seurakunnalla on nimikkolähettisopimus Elyn kanssa. Nimikkolähettinä on Oiva Hujanen alueena Tallinnan rovastikunta.

Evankelisten kesäjuhlien pitopaikkoina ovat Marian kirkko ja Simeon-sali, joiden osoite on Pikkuympyräkatu 34. Hamina on noin 19 000 asukkaan kaupunki, joka sijaitsee Kymenlaakson maakunnan rannikolla. Haminan keskusta on kaavoitettu harvinaiseen ympyräkaavan muotoon, joka on peräisin 1720-luvulta.

Aikataulu
Lähtö klo 7.30 Paimion Mikaelintalolta (Pyölintie 3), Halikon ja Salon kautta perillä Haminassa ollaan klo 11.30. Jaloittelutauko klo 9 Lohjan ABC:llä.

Kotimatkalle lähdetään Haminasta noin klo 19.

Hinta
Osallistumismaksu 15 euroa kerätään bussissa. Varaathan tätä varten tasarahan, kiitos.

Ilmoittautuminen verkkolomakkeella tällä sivulla olevasta linkistä tai
puhelimitse Salon seurakunnan lähetyssihteeri Henna Seppälälle numeroon 044 774 5214.

Ilmoittautuminen toukokuun loppuun mennessä. Huomioithan, että paikkoja retkelle on rajoitetusti.
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö