Kantaattikonsertti Bach & Buxtehude

- kamarikuoro Musica Vocale
- Espoon Barokki - Esbo barock
- musiikin johto Dir.Mus. Tomi Satomaa

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 euroa.
Konsertin järjestävät yhteistyössä Paimion kaupunki ja Paimion seurakunta

Musica Vocale
Lietolainen Kamarikuoro Musica Vocale on noin 20-25 laulajan kamarikuoro, joka pyrkii iloisella ilmeellä tinkimättömän korkeatasoiseen kuorolauluun. Alunperin Paraisilla perustettu kuoro on toiminut helmikuusta 2019 Liedon seurakunnan yhteydessä.

Espoon Barokkki
Espoon barokin yhtyeen kokoonpano vaihtelee esitettävän ohjelmiston mukaan intiimeistä musiikkihetkistä suurimuotoisiin orkesterikonsertteihin. Kokoonpanon jäsenet ovat espoolaisia tai Espoossa työskenteleviä freelance- orkesteri- ja kirkkomuusikoita, jotka ovat erikoistuneet vanhaan musiikkiin. EB yhdistää konserttitoiminnallaan kotikaupungissaan ja lähialueilla toimivat ammattimuusikot, musiikin harrastajat, musiikkipedagogit, sekä tietysti vanhasta musiikista kiinnostuneen yleisön.

Tervetuloa!

Paimion kaupunki ja Paimion seurakunta