Vapaaehtoiseksi jumalanpalveluselämään?

Jumalanpalveluksissa on seurakuntalaisilla monia muitakin mahdollisuuksia osallistua kuin vain istua kirkonpenkissä kuunnellen ja virsiä laulaen.

Vapaaehtoinen voi toimia mm. tekstinlukijana, kolehdinkantajana, esirukouksen valmistelijana ja tai lukijana, suntion avustajana, musisoinnissa, jumalanpalvelusten striimauksessa, ym. Eri vaihtoehtoja on runsain mitoin.

Osallistua voi viikoittain, kuukausittain tai muutaman kerran vuodessa. Vapaaehtoisena voi toimia koko seurakunnan alueella tai vain yhdessä seurakunnan kirkossa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan, voit ilmoittautua

Ilmoittautuneille järjestetään alkuvuodesta lähtien kerran kuukaudessa yhteinen tapahtuma, jossa voi jakaa kokemuksia ja saa valmennusta. Luonnollisesti ennen toiminnan alkua perehdytetään tehtävään.

2021-11-04 10:31:00.0