Juhannus seurakunnassa

Juhannuksena 25.-27.6. on Paimion seurakunnassa jumalanpalvelus päivittäin.

Juhannusaattona perjantaina 25.6.2021 on sanajumalanpalvelus klo 19 alkaen Karunan kirkolla ulkoilmatilaisuutena. Jumalanpalveluksen toimittavat Risto Räty ja Petri Kantonen. Perinteistä kokkojuhlaa ei tänä vuonna järjestetä.

Juhannuspäivänä lauantaina 26.6.2021 on juhannuspäivän messu klo 10 alkaen Sauvon kirkossa. Jumalanpalveluksen toimittavat Risto Räty ja Petri Kantonen. Jumalanpalveluksiin voi osallistua normaalisti terveysturvallisuus huomioiden. Seurakunta suosittelee edelleen kasvomaskin käyttöä sisätiloissa järjestettävissä tilaisuuksissa.

Sunnuntaina 27.6. on sanajumalanpalvelus klo 10 Paimiossa Räpälässä vanhalla kirkon paikalla (Sillankorvantie, Paimio). Jumalanpalveluksen toimittavat Vesa Tuominen ja Petri Kopponen. Arimo Lähdeniitty tuo terveiset Suomen Lähetysseuran vuosikokouksesta. Omat virsikirjat ja kirkkokahvit mukaan.

Tervetuloa jumalanpalvelukseen juhannuksenakin!

2021-06-15 11:06:00.0