Menestystarinoista merkitystarinoihin Paimion kirkossa

Torstaina 8.2.2024 Paimion kirkossa kuullaan Hanna Kivisaloa klo 18 alkaen. Hanna Kivisalo on kirjailija, teologian maisteri, puhuja ja esiintyjä.

Hanna Kivisalo

Hanna kertoo itsestään: "Olen herkkä ja räiskyvä kirjailija, joka rakastaa pitkiä aamuja ja mustaa kahvia. tken kauneuden äärellä ja nauran kovalla äänellä. Koen vahvasti kaiken ympärilläni. Kaikista tärkeintä minulle on armo."

Hanna Kivisalon tapa ja äänensävy sanoittaa kristinuskoa heille, jotka eivät niin sanotusti puhu kirkon kieltä, on juuri sitä, mitä kirkossa vahvasti nyt etsitään. Hanna onnistuu omalla ainutlaatuisella äänellään tekemään tätä pyrkimystä todeksi.

Torstai-iltana Hanna puhuu siitä, mikä on merkityksellinen elämä ja miten elämän vastoinkäymiset voi nivoutua osaksi merkityksellistä elämää, myös siitä, mikä on Jumalan ja hengellisyyden rooli tässä kaikessa.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Iltateetarjoilu.

Tervetuloa mukaan!

2024-02-07 08:12:54.0