Loppiaisena messu ja lähetystilaisuus

Perjantaina 6.1.2023 klo 10 alkaen loppiaisen messu Paimion kirkossa. Messun jälkeen kirkkokahvit ja lähetystilaisuus kirkossa.

Loppiainen.jpg

Loppiaisen messun toimittavat kappalainen Mika Ahtola - liturgi ja kanttori Juhani Kopponen. Messussa saarnaa Suomen Lähetysseuran varainhankintapäällikkö Hanna Kalanne.

Mikäli et pääse osallistumaan, voit katsoa messun suorana striiminä seurakunnan YouTube-kanavalta tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Messun jälkeen nautitaan kirkkokahvit kirkossa.

Lähetystilaisuudessa kirkossa SLS:n varainhankintapäällikkö Hanna Kalanne esittelee Paimion seurakunnan uudet nimikkolähetit, Kristiina ja Kai Ojalan sekä uuden nimikkokohteen, SLS:n ympäristöpankin työ Etiopiassa.

Lisätietoa ympäristöpankista tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoa Suomen Lähetysseuran työstä Etiopiassa tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Isäntänä tilaisuudessa on lähetysvastaava, kappalainen Mika Ahtola.

Tervetuloa mukaan!

2023-01-04 08:21:00.0