Lavrenchukin musiikkiperhe konsertoi Paimion kirkossa

Ihastuttava Lavrenchukin musiikkiperhe esiintyy sunnuntaina 31.10.2021 klo 18 Paimion kirkossa

Lavrenchukien perhe Linkki avautuu uudessa välilehdessämuutti Suomeen keväällä 2007. He asuvat Pohjois-Karjalassa, Liperin kirkonkylässä. Perheen vanhemmat, Igor ja Svetlana ovat molemmat ammattimuusikkoja. Igor on harmonikkataiteilija ja kapellimestari. Svetlana on ammattipianisti sekä kuoronjohtaja. Musiikki on alusta saakka ollut vahvasti mukana myös perheen lasten elämässä. Elokuussa 2014 perhe sai Suomen kansalaisuuden.

Niinpä pian Suomeen muuttamisen jälkeen Lavrenchukeista muotoutuikin kristillinen perheorkesteri, jonka jäsenmäärä jatkuvasti muuttuu lasten kasvaessa, ja kunkin lapsen löytäessä oman elämän suunnan.

Lavrenchukin perheen kokoonpano koostuu nykyään kuudesta henkilöstä. Vanhempien lisäksi tilaisuuksissa esiintyy perheen neljä tytärtä. Anastasia ja Alena laulavat, sekä soittavat kumpikin omia instrumenttejaan (Anastasia pianoa ja Alena viulua). Svetoslav soittaa tilaisuuksissa selloa. Myös nuorimmat siskokset Maria-Kristina ja Elisa-Liel osallistuvat konsertteihin soittaen kannelta ja viulua.

Musiikkiperhettä on mahdollisuus nähdä ja kuulla sunnuntaina 31.10.2021 klo 18 alkavassa konsertissa Paimion kirkossa.

Konserttiin on vapaa pääsy, käsiohjelma 10 euroa Paimion seurakunnan musiikkityön hyväksi.

Tervtuloa!

2021-10-28 11:44:09.0