Osallistujamäärissä muutoksia 15.5.2021 alkaen

Lounais-Suomen aluehallintoviraston päätöksellä suurin sallittu osallistujamäärä nousee 15.5.2021 Varsinais-Suomessa kuudesta henkilöstä kymmeneen henkilöön.

Jumalanpalvelukset

Jumalanpalveluksiin voi toistaiseksi osallistua 10 henkilöä toimittavien henkilöiden lisäksi. Kirkossa on käytettävä kasvomaskia sekä noudatettava turvavälejä sekä hyvää käsi- ja yskimishygieniaa. Mahdollisuus ehtoollisen klo 10.45-11.30 heille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.

Kirkolliset toimitukset

Kasteet, avioliittoon vihkimiset sekä hautaan siunaamiset toimitetaan kirkoissa. Toimituksissa suurin sallittu osallistujamäärä on toistaiseksi 10 henkilöä toimittavien henkilöiden lisäksi. Kirkossa on käytettävä kasvomaskia sekä noudatettava turvavälejä sekä hyvää käsi- ja yskimishygieniaa.

Kerhot ja muu toiminta

Aikuisten viikko- ja kuukausitoiminta on edelleen keskeytyksissä. Osa lapsille tarkoitetusta toiminnasta on edelleen verkossa, joitain kerhoja voidaan pitää normaalisti.
Lisätietoja linkeistä Lapsi- ja lapsiperheille sekä Kouluikäisille näistä linkeistä.

Asiointi seurakunnassa

Asiointi seurakunnassa toistaiseksi vain joko puhelimitse tai sähköpostitse.

Yhteystiedot löytyvät tästä linkistä.

2021-05-14 10:07:36.0