Paimion seurakunnan kirkkoherran virkaan seitsemän hakijaa

Paimion seurakunnan kirkkoherran viran hakuaika päättyi 19.3.2021 klo 15. Virkaan haki seitsemän hakijaa.

Paimion seurakunnan kirkkoherran virkaa ovat hakeneet seuraavat seitsemän hakijaa:

Pöytyän seurakunnan kappalainen Juha Dubbe, Paimion seurakunnan kappalainen, TT Kalle Elonheimo, Martinkosken seurakunnan kirkkoherra Tapio Hietalahti, Enontekiön seurakunnan seurakuntapastori Heli Kinisjärvi, Salon seurakunnan kappalainen Miika Rosendahl, Paimion seurakunnan vs. seurakuntapastori Risto Räty ja Liedon seurakunnan seurakuntapastori Outi Tukia-Takala.

Turun arkkihiippakunnan tuomiokapituli haastattelee hakijat 31.3.2021. Kirkkoherra valitaan välillisellä vaalilla seurakunnan kirkkovaltuustossa.

2021-03-19 16:22:00.0