Päivitys jumalanpalvelusten toimittamiseen

Jumalanpalvelusten toimittamisessa muutoksia 24.1.2021 alkaen.

Koronarajoitusten takia jumalanpalvelukset on viime aikoina toimitettu ilman läsnä olevaa seurakuntaa. 24.1.2021 alkaen jumalanpalvelukset jatkuvat seuraavasti:

Sunnuntaina 24.1. messu klo 10 Paimion kirkossa.

Koronarajoitusten takia ehtoollisjumalanpalvelukseen voi osallistua 10 henkilöä toimittavien henkilöiden lisäksi.
Noudatamme hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä turvavälejä. Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä.

Mahdollisuus ehtoollisen klo 14.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.
Jumalanpalvelus striimataan suorana seurakunnan YouTube-kanavalla. Kanavalle jää tallenne myöhemmin katsottavaksi.

Sunnuntaina 24.1. Sauvon kirkossa ei ole jumalanpalvelusta.

Sunnuntaista 31.1. alkaen jumalanpalvelukset normaalin aikataulun mukaisesti:

• Paimion kirkossa sunnuntaisin klo 10.
    Sunnuntaihin 7.3. asti mahdollisuus ehtoollisen klo 14.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.

Sunnuntaista 14.3. alkaen mahdollisuus ehtoollisen klo 10.45-11.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.

• Sauvon kirkossa kuun ensimmäisenä sunnuntaina jumalanpalvelus klo 10, muina sunnuntaipäivinä klo 12.

Kaikissa jumalanpalveluksissa on toistaiseksi osallistujarajoitus 10 henkilöä. Toimittavia henkilöitä ei lasketa kiintiöön mukaan.

Noudatamme hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä turvavälejä. Mikäli henkilöllä on vähänkään hengitystien oireita, ei hänen tule osallistua tilaisuuteen. Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä.

2021-01-21 11:17:21.0