Päivitys koronarajoitusten vaikutuksesta

Avin ilmoittamat kokoontumisrajoitukset jatkuvat 10.2.2021 asti. Rajoitukset vaikuttavat seurakunnan toimintaan huomattavasti.

Koronamääräysten tiukennukset

AVI: Kokoontumisrajoitukset jatkuvat 10.2.2021 asti.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Jumalanpalvelukset

Päivitys 22.1.2021

Jumalanpalvelusten toimittamisessa muutoksia 24.1.2021 alkaen.

Koronarajoitusten takia jumalanpalvelukset on viime aikoina toimitettu ilman läsnä olevaa seurakuntaa. 24.1.2021 alkaen jumalanpalvelukset jatkuvat seuraavasti:

Sunnuntaina 24.1. messu klo 10 Paimion kirkossa.

Koronarajoitusten takia ehtoollisjumalanpalvelukseen voi osallistua 10 henkilöä toimittavien henkilöiden lisäksi.
Noudatamme hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä turvavälejä. Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä.

Mahdollisuus ehtoollisen klo 14.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.
Jumalanpalvelus striimataan suorana seurakunnan YouTube-kanavalla. Kanavalle jää tallenne myöhemmin katsottavaksi.

Sunnuntaina 24.1. Sauvon kirkossa ei ole jumalanpalvelusta.

Sunnuntaista 31.1. alkaen jumalanpalvelukset normaalin aikataulun mukaisesti:

• Paimion kirkossa sunnuntaisin klo 10.
    Sunnuntaihin 7.3. asti mahdollisuus ehtoollisen klo 14.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.

Sunnuntaista 14.3. alkaen mahdollisuus ehtoollisen klo 10.45-11.30 Paimion kirkossa niille, jotka eivät mahdu osallistumaan ehtoolliselle varsinaisessa messussa.

• Sauvon kirkossa kuun ensimmäisenä sunnuntaina jumalanpalvelus klo 10, muina sunnuntaipäivinä klo 12.

Kaikissa jumalanpalveluksissa on toistaiseksi osallistujarajoitus 10 henkilöä. Toimittavia henkilöitä ei lasketa kiintiöön mukaan.

Noudatamme hyvää käsi- ja yskimishygieniaa sekä turvavälejä. Mikäli henkilöllä on vähänkään hengitystien oireita, ei hänen tule osallistua tilaisuuteen. Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä.

Kirkolliset toimitukset ja muistotilaisuudet

Kirkollisten toimitusten osallistujamäärä rajataan kymmeneen henkilöön. Hautaan siunaamisissa Hautaan siunauksessa voidaan tämä maksimimäärä harkinnan mukaan ylittää, jotta vainajan kaikkein läheisimmät ihmiset pääsevät mukaan.

Muistotilaisuuksia ei toistaiseksi järjestetä seurakunnan tiloissa.

Asioiminen seurakunnassa

Asiointi seurakunnassa suositellaan hoidettavan puhelimitse tai sähköpostilla. Mikäli tulet asioimaan paikan päälle, käytäthän kasvomaskia, kiitos.

Diakonia ja avustukset

Kulku diakoniatoimistoon ainoastaan Mikaelintalon Paltanpuiston puoleisesta päädystä. Taloustoimiston/kirkkoherranviraston ovesta ei ole kulkua diakoniatoimistoon.

Ruokakassijako Sauvossa tiistaisin klo 9.30-10.30 Sauvon seurakuntatalolla (Pappilantie 3) ja torstaisin klo 16-16.30 Paimiossa Mikaelintalolla (Pyölintie 3). Ruokakasseja jaetaan yksi kassi asiakasta kohden ja niitä jaetaan niin kauan kun kasseja riittää.

Aikuisten ryhmätoiminta keskeytyy toistaiseksi.

Maskisuositus

Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä kaikissa  tilaisuuksissa.
Lisätietoa kasvomaskin käytöstä THL:n sivuilta tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-01-07 09:55:00.0