Adventti- ja joulukalenteri verkkosivuille

Seurakunnan verkkosivuille tulee adventti- ja joulukalenteri 29.11.2020-6.1.2021 väliseksi ajaksi. Kuvat vaihtuvat päivittäin.

Adentti- ja joulukalenteri tulee etusivulle vasemmalle, jossa on tällä hetkellä Rukouspysäkki -karuselli.

Seurakunnan verkkosivujen etusivun karuselliin, vasemmalle keskelle, jossa tällä hetkellä kiertää Rukouspysäkin kuvia, tulee adventti- ja joulukalenteri ajalle 29.11.2020-6.1.2021.

Jokaisessa päivässä on omat kuvansa, tekstinsä sekä Raamatun teksti. Kuvat ja tekstit vaihtuvat aina keskiyöllä uuden vuorokauden alkaessa. Kalenterissa ilmoitetaan myös kirkoissa olevista tilaisuuksista tilaisuuden alkamiseen asti. Kuvat ja tekstit voi nähdä vain vuorokauden ajan, joten kannattaa vierailla sivuilla päivittäin.

2020-11-27 13:37:00.0