Perheillat jatkuvat Paimiossa ja Sauvossa

Kerran kuussa pidettävät Perheillat jatkuvat Paimiossa ja Sauvossa Koronarajoitukset huomioiden. Seuraavat illa ovat syyskuun alussa.

Paimiossa Perheillat ovat Rantalan leirikeskuksessa ja Sauvossa Seurakuntatalolla. Koronarajoituksista johtuen Perheillat ovat toistaiseksi ulkoilmatilaisuuksia.

Syyskuun perheillat

Illoissa on ohjelmassa Ulkoilua, pihaleikkiä ym. toimintaa ulkona. Toistaiseksi iltapalaa ei nautita perheillassa, vaan perheet saavat lähtiessään iltapalapussit mukaansa.

Ilmoittautuminen

Perheiltoihin ilmoittaudutaan viimeistään viikkoa ennen kyseistä iltaa joko lomakkeella seurakunnan verkkosivuilla tai puhelimitse Sirkku Nymanille numeroon 050 3428 093.

Lisätietoja Perheilloista ja perheiltoihin ilmoittautumisesta saa tästä linkistä.

Perheiltoihin osallistuville tiedoksi!

Kokoonnumme ulkona ja vietämme iltaa ulkoillen. Sisätilojen wc:t ovat käytössämme, muita sisätiloja ei käytetä.
Ilta alkaa klo 17.30 ja päättyy iltapalapussien jakoon. Pussi sisältää pienen iltapalan jokaiselle. Iltapalan perheet syövät kotona.

Nämä erityisjärjestelyt ovat siitä syystä, että varmistamme turvallisen yhdessäolon.
Osallistujien tulee huomioida myös muu koronaohjeistus (turvavälit, käsihygienia, ei sairaana tilaisuuteen).

2020-08-31 14:06:00.0