Majataloilta

Torstaina 11.5.2023 Paimion kirkossa vietetään majataloiltaa. Illan vetäjänä gospelmuusikko Pekka Simojoki.

Pekka Simojoki

Kuva: Philippe Gueissaz

Majataloillassa kuullaan monia Pekka Simojoen tunnettuja lauluja, mutta uusia säveliäkin on luvassa.

Tuttuun tyyliin kuullaan myös hauskoja ja koskettavia tarinoita matkan varrelta ja varmasti saadaan laulaa myös yhdessä.

Pekka Simojoki on yksi maamme tuotteliaimpia gospelmuusikkoja, joka tunnetaan monista tutuista yhteislauluista, ripariveisuista, virsistä sekä joululauluista. Lauluja on kertynyt yli 800, äänitteiden määrää ei kukaan tiedä ja monia hänen lauluistaan on käännetty myös eri kielille. Simojoki keikkailee usein trubaduurina kitara kainalossaan ja välillä hän esiintyy Exit-bändin tai EtCetera -kuoron kanssa. Viime vuosina hänet on nähty hyvin usein myös duona muusikko Sami Aspin rinnalla. Simojoki on ollut jo 40 vuotta tien päällä eikä vauhti tunnu hyytyvän.

Majataloilta 11.5.2023 klo 19 alkaen Paimion kirkossa.

Tervetuloa!

2023-05-03 16:32:00.0