Club For Five -Kirkkokonsertit

A Cappella yhtye Club For Five esiintyy lauantaina 15.4.2023 klo 15 Sauvon kirkossa ja klo 18 Paimion kirkossa.

Club For Five

Club For Five. Kuva: Marek_Sabogal

Club For Five -Kirkkokonsertti on akustinen vokaalimusiikin hetki, jossa kuulija kuljetetaan hiljentymään ja viihtymään yhtyeen musiikin parissa.
Konsertti sisältää suomalaisille rakkaita virsiä sekä muita tunnelmallisia lauluja yhtyeen uran varrelta. Taidokas viisikko kuljettaa kuulijaa taidokkaasti läpi erilaisten tunnelmien ja musiikin tyylilajien.

Club For Five on Suomen tunnetuimpia a cappella -yhtyeitä ja saavuttanut suurta suosiota myös ulkomailla. Yhtye on julkaissut 13 studioalbumia, joista 6 on myynyt kultaa.

Club For Five

Maija Sariola - sopraano, Saima Haapanen - altto, Jouni Kannisto - tenori, Juha Viitala -baritoni ja Tuukka Haapaniemi - basso

Liput

Konsertin liput ovat myynnissä Ticketmasterissa tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lippuja on saatavana myös ovelta tuntia ennen konsertin alkua. Lipun hinta 30 euroa.

Tervetuloa!

2023-04-13 11:09:00.0