sunnuntaina 22.1.2023 juhlamessu

22.1.2023 tulee kuluneeksi 100 vuotta kirkkovaltuuston ensimmäisestä kokouksesta. Messussa uudet kirkkovaltuutetut siunataan tehtävään.

Ote Paimion seurakunnan kirkkovaltuuston 22.1.jpg

Paimion seurakunnan kirkkovaltuuston ensimmäinen kokous pidettiin Paimion kirkon sakaristossa 22.1.1923.  Sata vuotta myöhemmin, samana päivänä siunataan tehtäväänsä vuoden 2022 seurakuntavaaleissa valituksi tulleet kirkkovaltuutetut. 2023-26 kirkkovaltuuston jäsenet näet tästä linkistä.

Messun toimittavat Miika Rosendahl, Eeva Moilanen ja Juhani Kopponen. Avustamassa Marika Hietanen, Hannele Airola, Johanna Penkkimäki, Sirkku Nyman sekä joukko seurakunnan vapaaehtoisia. Musiikissa avustamassa Inka Metsäranta ja Hyvänmielen laulajat.

Messun jälkeen keittolounas ja kirkkokahvit Mikaelintalolla.

Mikäli et pääse osallistumaan paikan päällä, voit katsoa juhlamessun suorana seurakunnan YouTube-kanavalla tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa mukaan!

2023-01-20 12:50:00.0