Diakonian juhlamessu

Messussa juhlitaan kirkon diakoniatyön 150-vuotista taivalta Suomessa.

DIakonian juhlavuoden logo ja teksti: Diakonian 150-vuotisjuhlavuoden juhlamessu sunnuntaina 11.9.2022 Paim...

1.9.2022 tuli  kuluneeksi 150 vuotta siitä, kun Suomessa vihittiin virkaan ensimmäinen diakonissa, Matilda Hoffman. Sunnuntaina 11.9.2022 klo 10 alkavassa messussa Paimion kirkossa juhlimme diakonian taivalta. Juhla jatkuu diakonialounaalla Mikaelintalolla.

Messun toimittavat Mika Ahtola - liturgi, Miika Rosendahl - saarna, Armi Laakso - kanttori, Juhani Kopponen - urkuri.
Avustajina Kalle Elonheimo, Päivi Nurmi, Risto Räty, Hannele Airola, Marika Hietanen, Joni Palokankare, tekstinlukija Tuula Kurki.
Mukana laulamassa Mikaelinkuoro.

Messussa siunataan tehtäviinsä seurakuntamme uudet työntekijät - nuorisotyönohjaaja Joni Palokankare sekä seurakuntamestari Timo Rinne.

Messun jälkeen on kaikille avoin juhlalounas Mikaelintalolla (Pyölintie 3).

Messuun on bussikuljetus Sauvosta. Lähtö Sauvon torilta kello 9.15, paluu juhlalounaan jälkeen noin klo 13.

Tervetuloa mukaan diakonian juhlaan!

P.S. Jos et pääse paikan päälle, voit katsoa juhlamessun suorana striiminä seurakunnan YouTube-kanavalla tästä linkistä klo 10 alkaen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-09-08 10:45:00.0