Juhannus seurakunnassa

Juhannuksena 24.-26.6.2022 on Paimion seurakunnassa jumalanpalvelus päivittäin.

Suomen lipppu ja koivunoksia.jpg

Juhannusaatto

Juhannusaattona perjantaina 24.6.2022 on sanajumalanpalvelus klo 19 alkaen Karunan kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen ilta jatkuu ulkosalla juhannuksen juhlinnan merkeissä. Sateen sattuessa olemme Karunan seurakuntatalolla. Juhlassa myynnissä arpoja, makkaraa, pullaa ja kahvia. Tänä vuonna kokoonnumme juhannustulien äärelle kokon sijasta.

Yhteiskuljetus Paimiosta ja Sauvosta

Seurakunta järjestää linja-autokuljetuksen Karunaan. Lähtö on Paimion kirkon parkkipaikalta kello 18, Sauvon torilta kello 18.20.
Paluu juhlan jälkeen noin kello 21 Karunan kirkolta. Vapaaehtoinen kuljetusmaksu 5 euroa Kotimaanavun hyväksi.

Juhannuspäivä

Juhannuspäivänä - Johannes Kastajan päivänä - lauantaina 25.6.2022 on juhannuspäivän messu klo 10 alkaen Sauvon kirkossa. Jumalanpalveluksen toimittavat Päivi Nurmi ja Eeva Moilanen.

Juhannussunnuntai

Sunnuntaina 26.6. on kansanlaulukirkko klo 10 Paimiossa Räpälässä vanhalla kirkon paikalla (Sillankorvantie, Paimio). Jumalanpalveluksen toimittavat Mika Ahtola ja  Eeva Moilanen.  Omat virsikirjat ja kirkkokahvit mukaan. Sateella jumalanpalvelus toimitetaan Paimion kirkossa.

Tervetuloa jumalanpalvelukseen juhannuksenakin!

2022-06-16 09:34:00.0