Pääsiäispolut Paimiossa ja Sauvossa

Omatoimiset pääsiäispolut Paimiossa ja Sauvossa hiljaisen viikon tiistaista 2. pääsiäispäivän iltaan asti.

Kolme ristiä hautakummulla

Pääsiäispolku Paimiossa

Kaikille avoin pääsiäispolku. Pääsiäispolulle lähtö tapahtuu Wanhalta seurakuntatalolta (Pyölintie 3). Polku päättyy punaiselle ulkorakennukselle Paltan päiväkerhotalon pihalla.

Polku kuljetaan omatoimisesti. Isommat ryhmät voivat varata ajan Rita Smolanderilta, rita.smolander(at)evl.fi tai puh. 044 0660 921.

Mukaan kannattaa ottaa mukaan puhelin, jossa on QR-koodinlukija.

Pääsiäispolku Sauvossa

Kaikille avoin pääsiäispolku Sauvon seurakuntatalon pihapiirissä (Pappilantie 2). Polku kuljetaan omatoimisesti. Mukaan kannattaa ottaa mukaan puhelin, jossa on QR-koodinlukija. Polun voi kulkea tiistai-illasta 12.4.2022 alkaen toisen pääsiäispäivän eli maanantain 18.4. iltaan asti.

Tervetuloa kulkemaan polku omaan tahtiisi!

2022-04-08 13:20:00.0