Kesäillan kirkot torstai-iltaisin Karunan kirkossa

Karunan perinteiset torstai-iltojen Kesäillan kirkot alkavat Karunan kirkossa! Kesän ensimmäinen Kesäillan kirkko on torstaina 1.7. klo 19 ja kauden viimeinen Kesäillan kirkko on 5.8. klo 19.

Ensimmäinen Kesäillan kirkko on torstaina 1.7.2021 klo 19 Karunan kirkossa (Karunan kirkkotie 73).

Illan ohjelmassa on sanaa ja säveliä Nymanien perheen vetämänä. Mukana ovat Maija ja Hannu Nyman sekä Virpi Nyman - musiikki ja puhe.

Torstaina 1.7. on myös taiteilija Leena Törmän ikoninäyttely klo 18 alkaen Karunan seurakuntakodissa.

Torstai-iltojen kesäkirkot jatkuvat 5.8.2021 asti.

Osallistujia voi olla niin monta henkilöä kuin kirkkoon lähikontaktit välttäen ja terveysturvallisesti muutenkin toimien voidaan ottaa. Osa kirkon penkeistä on poissa käytöstä. Seurakunta suosittelee kasvomaskin käyttöä.

2021-06-30 07:56:18.0