Ruokakassien jako jatkuu Paimiossa ja Sauvossa

Koronaepidemian takia tauolla ollut ruokakassijako jatkuu! Paimiossa jakopäivä on vaihtunut maanantaihin. Paimiossa kassi on varattava etukäteen puhelimitse. Sauvossa jakopäivä edelleen tiistai.

Ruokakassijako jatkuu Paimiossa maanantaina 12.4.2021 alkaen ja Sauvossa tiistaina 13.4.2021 alkaen.

Paimiossa kassi on varattava etukäteen

Ruokakassi varataan maanantaisin klo 9-10.30 välisenä aikana soittamalla Saaralle, puh.  050 3428 091 tai Marikalle, 044 7735 892.
Ilmoittautumisen yhteydessä saat noutoajan. Ruokakassin nouto on Mikaelintalolta (Pyölintie 3).

Huomio! Ruokakasseja on rajoitettu määrä. Ruokakassin voi saada vain joka toinen viikko.

Tulethan paikalle ainoastaan terveenä, muistathan kasvomaskin ja turvavälit. Annathan myös asiointirauhan muille hakijoille.

Huomaa, että jakopäivä vaihtuu torstaista maanantaihin.

Sauvossa ruokakassijako tiistaisin

Sauvossa ruokakassijako jatkuu perinteiseen tapaan tiistaisin klo 9.30 alkaen Sauvon seurakuntatalolla (Pappilantie 2).

Sauvossa jako tapahtuu seuraavasti: Yksi hakija kerrallaan saa kassin seurakuntatalon ovelta.  Annathan edellä asioivalle rauhan kohtaamiseen. Muista turvavälit ja kasvomaski. Tulethan paikalle ainoastaan terveenä.

2021-04-09 07:58:00.0