Perhekirkot

Perhekirkossa on katsottavaa ja kuunneltavaa jokaiselle iästä riippumatta. Perhekirkkoon kuuluvat myös elämän äänet ja värit, kuten myös vilkkaat pikkujalat. Perheen yhteisessä jumalanpalveluksessa Jumalan sana ja rakkaus tulevat elämän keskelle.

Perhekirkot ovat usein messuja eli ehtoollinen sisältyy jumalanpalvelukseen. Lapsi voi osallistua ehtoolliselle vanhempien mukana tai tulla ehtoollisen aikana siunattavaksi.

Tulevat perhekirkot näet tältä sivulta sekä tapahtumakalenterista. Perhekirkkoja on sekä Paimion että Sauvon kirkoissa.

Kirkkopassi

Lapsi saa halutessaan Kirkkopassin, johon perhekirkoista ja messuista
saa tarran tai leiman. Kun tarroja on kerätty seitsemän, lapsi saa uuden Lasten Virsi -kirjan.

Tulevat perhemessut ja -kirkot

Maanantaina 1.4.2024 perheiden pääsiäismessu klo 16 Sauvon kirkossa.
Kastepuun lehtien jako viime pääsiäisen jälkeen kastetuille sauvolaisille.

Sunnuntaina 14.4. 2024 Hyvän paimenen vauvakirkko klo 10 Paimion kirkossa.
Vauvakirkkoon kutsutaan erityisesti viime vuoden vauvakirkon jälkeen kastettuja vauvoja perheineen.
Kastepuun lehtien jako 23.4.2023 jälkeen kastetuille vauvoille (jos vanhemmat ovat antaneet luvan kastepuun lehden laittamiseen).

Kysy lisää

perhetyönohjaaja