Seurakunnan perhekerhot

Perhekerhossa aikuiset ja lapset kokoontuvat yhdessä. Perhekerhossa tapaat muita alueen lapsiperheitä Perhekerhossa voit luoda uusia tuttavuuksia ja lapset voivat saada uusia leikkikavereita.

Perhekerhot ovat Paimiossa maanantaisin ja Sauvossa perjantaisin. Olet tervetullut molempiin perhekerhoihin. Perhekerhoon voivat tulla äidit, isät, isovanhemmat, hoitajat ja lapset. Lapset ovat sen aikuisen vastuulla, jonka kanssa he ovat kerhoon tulleet. Perhekerhossa toimitaan yhdessä sovittujen sääntöjen ja sopimusten mukaan kaikkien lasten turvallisuus ja viihtyvyys huomioiden. Seurakunnan työntekijöistä mukana ovat Paimiossa Sirkku Nyman ja Sauvossa Jutta Lahtinen.

Paimiossa perhekerhopäivä

Voit tulla kerhopäivään koko päiväksi, päivän aluksi tai kesken päivän. Tulet ja lähdet kerhosta oman aikataulusi mukaan.

Kerho alkaa klo 10 ulkoilulla Paltan kerhotalon leikkipihalla. Ruokailu on klo 11.15 Wanhalla seurakuntatalolla. Iltapäivän välipalalla nautitaan omia eväitä. Seurakunta tarjoaa iltapäiväkahvit ja mehut.

Ohjelma Paimiossa

Perhekerhopäivä alkaa klo 10 ulkoilulla Paltan kerhotalon leikkipihassa. Säänmukainen vaatetus.

Lounas klo 11.15-12 Wanhalla. Lounaan jälkeen on ohjelmaa sisätiloissa Wanhalla: askartelua, laululeikkejä, vierailijoita.

Perhekerho Sauvossa

Sauvossa perhekerho on  perjantaisin klo 9.30-11 Sauvon seurakuntatalossa (Pappilantie 2).

Perhekerhossa on aamiaistarjoilu. Perhekerhoa vetää Jutta Lahtinen.

Lisätietoja perhekerhoista antavat:

perhetyönohjaaja