Perheillat

Paimion seurakunta järjestää perheiltoja Paimiossa Rantalan leirikeskuksessa tai Sauvossa seurakuntatalossa.

Tervetuloa viettämään yhteistä iltaa sillä kokoonpanolla, joka perheellenne parhaiten sopii!
Isovanhemmat ja kummit ovat myös tervetulleita mukaan!  Kulkemiset perheiltoihin tapahtuu omin kyydein. Perheillat ovat maksuttomia tilaisuuksia.

Rantalassa illat ovat klo 17.30-20 ja Sauvossa klo 17.30-19.30.

Perheillat ovat mukavaa perheiden yhdessöoloa ulkoillen, pelaillen, leikkien ja askarrellen. Laulamme iltavirren Lasten virsi -kirjasta. Osallistujat saavat mukaansa iltapalapussin kotimatkalle.

Rantalassa on perheiltojen yhteydessä mahdollisuus saunoa. Omat pyyhkeet mukaan!

Illoissa mukana Rantalassa ovat perhetyönohjaaja Sirkku Nyman ja lastenohjaaja Mari jalava.

Illoissa mukana Sauvossa on lastenohjaaja Mari Jalava.

Perheiltoihin ei tarvitse ilmoittautua.

Tervetuloa!