Lähetystyö Paimion seurakunnassa

Lähetystyö on seurakunnan tehtävä, joka perustuu Jeesuksen antamaan lähetyskäskyyn (Matt. 28:19–20).

Lähetyksen tärkein tehtävä on viestin vieminen Jumalan rakkaudesta ja Vapahtajasta, joka kutsuu yhteyteensä kaikkia. Ihmisten kokonaisvaltainen auttaminen on osa tätä viestiä, mikä näkyi myös Jeesuksen antamassa esimerkissä.

Lähetyksen kirpputori

on avoinna

• tiistaisin klo 12-18

• keskiviikkoisin klo 11-17

Yksi lähetystyön toimintamuodoista Paimion seurakunnassa on kirpputoritoiminta. Lähetyksen kirpputori toimii täysin vapaaehtoisvoimin. Kirpputorin tuotto menee lyhentämättömänä lähetystyöhön Suomessa ja ulkomaille.

Kirpputori sijaitsee entisissä putkan tiloissa osoitteessa Vistantie 24. Käynti Paltantien puolelta.

Tiedustelut kirpputorin toiminnasta: lähetyssihteeri Miia Vaajanen, puh. 044 0660 925 tai miia.vaajanen(at)evl.fi

Nimikkolähetit ja -kohteet vuonna 2024

• Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetyksen nimikkolähetti Lähi-Idässä.

• Kristiina ja Kai Ojala - Suomen Lähetysseura/Etiopia

• Oiva Hujanen - Evankelinen Lähetysyhdistys (ELY), seurakuntatyön tukeminen Viron evankelis-luterilaisessa kirkossa

• Suomen Lähetysseura/Ympöristötyö/Etiopia

Ystävyyseurakuntasopimus