Esirukouspyyntö

Esirukous on rukousta toisen puolesta. Esirukous on kristillisen lähimmäisenrakkauden muoto, jossa kannetaan huolta toisista ihmisistä ja Jumalan luomakunnasta.

Tällä sivulla olevalla lomakkeella voit lähettää esirukouspyynnön Paimion seurakunnan jumalanpalvelukseen.

Esirukouspyyntöä ei välttämättä lueta juuri niillä sanoilla, kuin se on kirjoitettu, mutta rukouspyyntö sisällytetään seurakunnan esirukoukseen.

Esirukouspyynnön lukemisen ajankohta

Mikäli haluat, että rukouspyyntösi luetaan tietyssä jumalanpalveluksessa, muista mainita siitä pyynnön yhteydessä. Muussa tapauksessa pyyntö luetaan esirukouspyyntöviikon sunnuntain jumalanpalveluksessa, mikäli pyyntö on lähetetty viimeistään keskiviikkona. Keskiviikon jälkeen jätetyt pyynnöt luetaan seuraavan viikon sunnuntaina. Esirukouspyynnöt käsitellään luottamuksellisesti. Luettaessa huolehditaan siitä, että henkilöt eivät ole tunnistettavissa, esimerkiksi nimiä ei lueta.

Halutessa yhteydenotto seurakunnasta

Mikäli haluat, että seurakunnan työntekijä ottaa sinuun yhteyttä, laita yhteystiedot-ruutuun nimesi ja puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Esirukouspyyntösi voit lähettää myös nimettömänä.

Esirukouspyyntö

Laita nimesi, mikäli haluat seurakunnan työntekijän ottavan sinuun yhteyttä.
Laita yhteystietosi, mikäli haluat seurakunnan työntekijän ottavan sinuun yhteyttä.
Suostumus yhteystietojen käyttöön
Mikäli ole antanut lomakkeessa yhteystietosi, tulee sinun antaa lupa niiden käyttöön. Mikäli lupaa ei anneta, seurakunta ei ota sinuun yhteyttä.