Suruadresseja

Paimion seurakunnan teettämiä suruadresseja on myynnissä. Adresseja on kaksi eri versiota. Toisessa on taiteilija Raili Mikkosen piirtämä kuva Yksin elämän lahdella ja toisessa niin ikään Raili Mikkosen piirtämä kuva Yli pimeän maan.

Adressin värssyn voit valita seuraavista:

• Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole." (Joh. 11: 25-26)
  • Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.  (Room. 6: 23)
  • Rauhassa menen levolle ja nukahdan. Sinä, Herra, sinä yksin olet minun suojani, minä saan elää turvassa. (Ps. 4: 9)
  • Suo minun asua Sinun majassasi iankaikkisesti, turvautua Sinun siipiesi suojaan. ( Ps. 61:5)
  • Herra kädelläsi uneen painan pään, kutsut ystäväsi lepäämään. Käsi minut kantaa uuteen elämään, ikirauhan antaa, valoon jään. (Virsi 517:4)

Adressin voi valita myös ilman tekstejä.

Adressin hinta on 10 euroa kappaleelta. Adressien myynnistä kertyvät varat menevät  lähetystyöhön kotimaassa ja ulkomaille.

Adresseja on saatavilla seurakunnan taloustoimistossa
ma-to klo 9-13 (Mikaelintalo, Pyölintie 3).

2 adressia: kansissa on taiteilija Raili Mikkosen piirtämät kuvat Yksin elämän lahdella ja Yli pimeän maan.
Adressien kansissa on taiteilija Raili Mikkosen piirtämät kuvat Yksin elämän lahdella ja Yli pimeän maan.