Paimion seurakunnan hauta-asiat

Hauta-asioita Paimion seurakunnassa hoitaa useampi henkilö riippuen siitä, mikä hoidettava asia on.

Hautapaikat Paimiossa

Hautapaikat Paimiossa seurakuntamestari Timo Rinne, puh. 050 3428 087, timo.rinne(at)evl.fi

Hautoihin liittyvät sopimukset

Hautapaikka- ja haudanhoitosopimukset Paimiossa ja Sauvossa hoitaa seurakuntasihteeri Anu Breilin,
puh. ma-to klo 13-14 050 4390 430,
anu.breilin(at)evl.fi.

Hautojen käytännön asiat Paimiossa

Hautojen  käytännön asiat Paimiossa (esim. kukkien vaihdot) hoitaa seurakuntamestari Timo Rinne, puh. 050 3428 097, timo.rinne(at)evl.fi.

Hauta-asiat Sauvon ja Karunan hautausmailla

Kaikki hauta-asiat, paitsi hautoihin liittyvät sopimukset Sauvon ja Karunan hautausmailla hoitaa
seurakuntamestari Tuula Kankaanranta, tuula.kankaanranta(at)evl.fi, puh 044 7735 886.

Hautoihin liittyvät sopimukset hoitaa seurakuntasihteeri Anu Breilin, puh. ma-to klo 13-14 050 4390 430, anu.breilin(at)evl.fi

Hallinnolliset asiat

Hallinnolliset asiat, esimerkiksi hautamuistomerkkisuunnitelmat hoitaa kirkkoherra Miika Rosendahl, miika.rosendahl(at)evl.fi, puh. 044 7373 510.

Hautaus-, hautapaikka- ja haudanhoitomaksujen maksuluettelo vuonna 2023 pdf-tiedostona.

Siunaustoimituksesta sovitaan Mikaelintalolla sijaitsevassa seurakuntatoimistossa. Lisätietoja siunaustoimituksesta saat tästä linkistä.

Alasivuilta löytyy tietoja

Yleiskuva Paimion vanhalta hautausmaalta.
Paimion vanha hautausmaa
Yleiskuva Sauvon hautausmaalta.
Sauvon hautausmaa

seurakuntamestari
Sauvo-Karunan kirkkoalue

Hauta-asiat Sauvon ja Karunan hautausmailla, ei kuitenkaan sopimusasiat.

seurakuntamestari

Kiinteistötoimen työalavastaava. Hauta-asiat Vistan hautausmailla, ei kuitenkaan sopimusasiat.